joi, 28 iulie 2016

Ziua 2

Incepem mai devreme in dimineata aceasta. Unii nu au reusit sa parcurga atat cat si-au propus sa misioneze prin localitati. Echipa noastra o impartim in 3 deoarece suntem o echipa si ne ajutam unii pe altii. O parte merge sa ajute pe Florin sa distribuie invitatii la Izvoru si o alta parte il ajuta pe Adi la Uda.

Romanii sunt interesanti. Toti sunt credinciosi, cred in Bunul Dumnezeu, dar nu merg la biserica si cand vor muri, toti merg in rai pentru ca nu au facut multe pacate. Numai avorturi fara numar si am realizat ca studiul care s-a facut intre anii 1958-2008 unde s-a constatat ca s-au produs putin peste 22 de milioane de avorturi, deci am ucis o Romanie intreaga, e foarte eronat. E clar ca e vorba de avorturile de care s-a stiut, iar cifra reala e alta mai mare, dar totusi cand ma gandesc la ce am auzit zilele acestea ma apuca o mare groaza incat parca mi-e greu sa adorm.
Ramanem in cea de-a treia echipa 5 persoane si mergem in localitatea Ciupa unde au mai ramas 2 strazi unde trebuie impartite invitatii si facute sondaje. Inainte sa plecam unul din tinerii care merge cu o alta echipa, imi spune ca a vazut o persoana care statea in fata mea si o alta care era langa mine si ma sfatuia spunandu-mi sa ma rog pentru persoana aceea. Stau ascult si zic ok, astept sa vad implinirea ei.
Jurnal de calatorie, a 2-a zi  Ciupa Arges

Terminam localitatea si  ne pregatim sa plecam spre casa. Observ cand ne intalnim toti tinerii ca lipseste Tina. Intreb unde este si imi spun tinerii ca a intrat in curte la o tanara si vorbeste cu ea despre Dumnezeu. Ajung acolo cu Danut slujitorul care se ocupa de biserica din Ciupa si vad ca discutia din curte a decurs foarte bine si ca se despart cu imbratisari. Slava Domnului imi zic. Plecam, dar imi spune sotia mea, nu vrei sa facem o rugaciune pentru tanara aceasta deoarece de un timp isi cauta telefonul ca l-a pierdut si nu a mai gasit decat capacul din spate si bateria. Ma gandesc eu probabil ca l-au pierdut copii ei care erau mici si de aceea nu il mai gaseste. Dar imi aduc aminte de vedenia tanarului din dimineata aceea si zic asta este lucrarea lui Dumnezeu. Interesant imi zic in sinea mea; m-a adus Dumnezeu pana la ultima casa. Ne rugam impreuna cu Danut si plecam la masa. E ora 16 trecut si ne pregatim pentru evanghelizarea de seara. Tinerii pregatesc materialele, statia, boxele, dau drumul la muzica si oamenii incep sa vina. Slavit fie Domnul. Apare soacra fetei care isi pierduse telefonul. ‘’Domnule sa vedeti, nora mea si-a gasit telefonul imediat dupa ce ati plecat dumneavoastra. Era acolo in curte. Am spus la toti ca asta e o minune ca ati spus dumneavoastra ca il va gasi. Ati stiut!’’ N-am stiut nimic mi-am zis eu. Doar am crezut..

 Incepem sa cantam, ajungem la predica si vorbesc oamenilor din 2 Timotei 3:1-17,  ‘’De ce zilele sunt grele?’’ Un betivan incepe sa strige si sa deranjeze. Face tulburare, iar pe tineri ii observ cum pe rand merg sa se roage. Dumnezeu sa ii binecuvanteze. Realizez din ce in ce mai mult ce inseamna o echipa in slujire. Diavolul este infrant si betivul pleaca. Dumnezeu ne da biruinta. Incheiem seara cu rugaciunea Tatal nostru si cu experiente noi si astazi.

 Multumesc Domnului pentru echipa cu care slujesc: Tina, Andreea, Camelia, Florina, Rebeca, Daniel, Fineas, David, Rares si Andrei. Dumnezeu a pus valori in fiecare dintre ei. Ne pregatim pentru urmatoarea zi.

In slujba Marelui Imparat,                                                                                   Pitesti, Miercuri, 27.07.2016
Darius Filimon

* transmitem LIVE in fiecare seara de pe adresa de facebook Florin Pop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu